
Oto sanatkarlarımızın her alanda daha hizmet verebilmesi için Odamız tarafından yürütülen faaliyetler teker, teker gerçekleşmeye başladı. İşlerini büyütmek isteyen bunun yanında destek hizmetler almak isteyen üyelerimiz için Oda Yönetimimiz ve Şekerbank arasında protokol gerçekleştirildi.
Şekerbank yetkilileri tarafından kurumumuza Şekerbank Genel Müdür Yardımcısı Halit H.Yıldız, Bölge Müdürü Elif Esin Alpdündar, Şube Müdürü Ali Menekşe ve Uzman Emine Karagözoğlu ziyarette bulunmuşlardır. Yapılan görüşmeler neticesinde reel sektöre kaynak aktarmak suretiyle ülke ekonomisine katkı sağlamayı amaçlayan banka böylelikle esnafı desteklemek konusunda çalışma yürüten Şekerbank yetkilileri Oto Esnafı içinde destek vereceklerini beyan edip bunu protokolle ilan etmiş oldular. Odamız üyelerine aylık taksit ödemeli “Taksitli Ticari Kredisi” verilecektir.
Odamız tarafından belirlenen firmalar bankaya yönlendirilecektir. Kredinin limit sınırı 100.000 TL olup, müşterinin finansal yapısı çerçevesinde kredi değerlendirilmesi yapılacaktır. Banka’ca kredisi uygun görülen firmalar Banka’ca belirlenen şartlar dahilinde 60 aya varan vadelerde, aylık eşit ödemeli, Ekim- Kasım-Aralık VEYA Aralık- Ocak-Şubat faiz ödemeli, 4ay ödemesiz veya 3 ayda bir taksit ödemeli taksitli ticari kredi kullanabileceklerdir.
Protokol kapsamında gerçekleştirilecek kredi kullanan üyelere Üreten Paket; Acil Sağlık + Ferdi Kaza(5.000TL’ye kadar teminatlı) + işyeri sigortası (10.000 TL’ye kadar yangın, yıldırım, infilak, hırsızlık, dahili su baskını, sel teminatlı) hediye edilecektir. Paket sahibi müşterilere Bankaca
Bu hazırlanan protokol de Oto üyelerimiz için şu avantajlar sağlanmıştır; Sigortalıya işyeri ile ilgili ve/ veya elemanlarına yönelik gereken her türlü konuda bilgi verilmesi hizmetidir. Yeni iş kanuna göre; işverenin hakları, işe alım ve işten çıkarmada uygulanması gereken prosedürler, çalışanların motivasyonun yükseltilmesi için yapılması gerekenler, eğitim ve seminerler için bilgilendirme, eleman işe alımı için aranılan pozisyona göre ilanın ne şekilde verilmesi gerektiği, eleman seçiminde aranılan niteliklere göre özgeçmiş(cv) bazında ön değerlendirmenin yapılması, piyasa şartlarında sektörlere göre ve pozisyona göre ücretler konusunda bilgilendirme, maaş bordosunun hazırlanması, ihbar ve kıdem tazminatının hesaplanması, hangi durumlarda ihtar yazısının çekileceği, izin hakları ve günleri, SSK primleri ile ilgili konularda konusunda uzman kişilerce bilgi aktarımı gerçekleştirilecektir.
Kongre ve Fuar Bilgi Hattı
Sigortalının talebi halinde işyeri faaliyet alanları ile ilgili olarak sektörel fuar, kongre ve organizasyonların tarihlerinin bildirilmesi sağlanacaktır.
Destek Hizmetleri
Seyahat servisi
Sigortalının isteği doğrultusunda seyahatler, ülkeye giriş ile ilgili zorunluluklar, gümrük işlemleri ve sağlık koşulları hakkında bilgi sağlayacaktır. Seyahat acentaları, turizm ofisleri, turist rehberleri, turizm polisi, büyükelçilik ve konsolosluklar, vize ve pasaport işlemleri ile ilgili bilgi verilecektir.
Otel Bilgi ve Rezervasyon Servisi
Yerli ve yabancı kaynaklar kullanılarak sigortalıya otel bilgileri aktarılacak ve mümkün olabilen durumlarda rezervasyon yapılacaktır.
Restoran ve Eğlence Merkezleri Hakkında Bilgi Servisi
Sigortalının talebi üzerine çeşitli restoran ve eğlence merkezleri hakkında adres ve telefon ile birlikte detaylı bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda rezervasyon yapılacaktır.
Çiçek Gönderim Organizasyonu Servisi
Türkiye ve yurtdışı için çiçek gönderme hizmetlerinin organizasyonu yapılacaktır.
İş Seyahati Servisi
Ekipman kiralama ve Organizasyon Servisi
İş seyahati esnasında sigortalının ihtiyaç duyacağı her türlü ekipmanın (PC, laptop, cep telefonu vs) kiralama organizasyonu düzenlenir.
Toplantı Konferans Organizasyon Servisi
Seyahat esnasında sigortalının katılacağı toplantı veya konferanslarla ilgili her türlü organizasyon yapılır.
Çeviri Servisi
Sigortalıya ait dokümanların tercümesi için gerekli organizasyonlar yapılır.
Kurye ve Kargo Servisi
Sigortalının kurye ve kargo hizmetleri ile ilgili her türlü organizasyonun yapılması sağlanır. Kurye bedeli sigortalıya aittir.
Vize ve Konsolosluk İşlemleri
Sigortalının talebi halinde vize başvurularında yapılması gerekenler, gerekli evrak ve konsolosluk işlemleri ile ilgili bilgiler verilecektir.
Hukuki Yardım Bilgi Hattı
Sigortalının ihtiyaç duyduğu herhangi bir hukuki konuda özellikle alacakların tahsilatı, marka-patent tescili, taklit edilen ürünlere karşı tedbirler, rekabet hukuku, teknik ve ticari konularda hukuki bilgilendirme ve kira kontratları gibi konularda bilgi edinebilmesi hizmetidir.
Mali Müşavir Bilgi Hattı
Sigortalıya işyerinde yürütülen mali konularda bilgilendirme ve danışmanlık hizmeti verilecektir. Vergi kanunu, mevzuat bilgisi, beyanname düzenlenmesi, işletme defterinin tutulması, şirket kurulması esnasında uygulanacak prosedürler, devir işlemleri, vergi dairelerine dilekçe yazımı vb. konularda bilgi sunumu sağlanacaktır.
Üreten Paket İndirim ve Avantajları
Standart Paket
Vadesiz Ticari Mevduat
Kredili Mevduat Hesabı
Otomatik Ödeme
Esnafım Kredisi
Gümüş Paket
Vadesiz Ticari Mevduat
Kredili Mevduat Hesabı
Otomatik Ödeme
Esnafım Kredisi
POS
Sigorta Ürünleri
Çek Defteri
Altın Paket
Vadesiz Ticari Mevduat
Kredili Mevduat Hesabı
Otomatik Ödeme
Esnafım Kredisi
Üreten Sigorta 2
POS
Sigorta Ürünleri
Çek Defteri
Vergi SGK ödemeleri
Ticari Gayrimenkul Kredisi
Ticari Taşıt Kredisi
Kurumsal İnternet 19 Nisan 2011